.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هر 25 هزار کودک گلستانی،یک مرکز فرهنگی

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: به ازای هر 25 هزار کودک و نوجوان گلستانی یک مرکز فرهنگی در این استان وجود دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، فریدون مردانی، عصر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان افزود: این سرانه فضای فرهنگی قبل از سه سال گذشته به ازای هر 50 هزار نفر یک مرکز بود که امروز تغییر یافته است.

وی اظهار داشت: شمار مراکز فرهنگی هنری استان از هفت مرکز در سه سال قبل به 16 مرکز در سال جاری افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سرانه مطالعه در مناطق محروم و مرزی استان با راه اندازی کتابخانه سیار مرزی 2.5 برابر سرانه مطالعه در مناطق محروم کشور است.

مردانی با اشاره به پیشنهاد این کانون برای برپایی "جشنواره قربان تا غدیر" برای افزایش آگاهی دینی و تربیت مذهبی در بین نسل کودک و نوجوان از نماینده ولی فقیه در گلستان خواست تا رهنمودهای لازم را ارائه کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان نیز در این جلسه خواستار تهیه کتب بیشتر و به روز برای کودکان و نوجوانان منطقه محروم و مرزی در استان گلستان شد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به چاپ و انتشار کتاب " لالایی های اقوام گلستان" از سوی کانون پرورش فکری گفت: تهیه و تدوین لالایی با توجه به مضمونهای دینی و ملی لازم و ضروری است.

وی همچنین برپایی جشنواره قربان تا غدیر با توجه به فلسفه دینی و مذهبی آن برای کودکان و نوجوانان متناسب با ظرفیت ذهنی و درک آنان را اقدامی مناسب توصیف کرد.

به تاکید آیت الله نورمفیدی، در بازگویی مسایل دینی برای کودکان و نوجوانان از هرگونه مصیبت خوانی و ایجاد ترحم بدون آگاهی دادن از رسالت ائمه، باید پرهیز شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.